tiistai 10. syyskuuta 2013

tosi tylsä päivä




"Joka päivä mua vituttaa sun naama
Joka päivä päivä seuraava
Joka päivä tää sama vitun kaava
Mua vituttaa kun muuta ei voi
Ja hei onkse joku ihme jos mua vituttaa
Onkse ihme jos mua ahistaa ja masentaa
Kusipäiden keskellä ilman rahaa dokaa

Mua vituttaa kun muuta ei voi"







Ääähhh pahoittelen taas tätä postaus taukoa mutta koulu vie nykyään niin paljon aikaa että muuta ei oiken kerkeä tai jaksa tehdä. Koe viikkokin alkaa tänä perjantaina ruotsilla ja arvatkaa kuka panikoi! Ruotsi on vielä niin hanurista, sitä kieltä en ole vaan koskaan tajunnut...sanakokeisiinkin olen lukenut ahkerasti mutta eihän ne tahdo edes läpi mennä. Hävettää nii saatanasti ku ope tuo koe paperin vitummoinen hymy naamalla ja lapus lukee isolla punasella kynällä 4....Ei juma oikeesti! Onneks kuitenkin pääsen lukiosta nyt sitten hinkuun. Hypin tyyliin onnesta:D....Mut nii asaista viidenteen viime lauvantaina päätin kuitenkin sosialistua ja lähteä kaupunkiin. Kävin ensin äitin kanssa vaate ostoksilla ja sen jälkeen heidi tuli meille kuvailemaan. Kuvailtiin tosiaan sellanen reilu tunti, autoiliat katto meitä ku umpi hulluja ku hirveellä posella mentiin tien vieressä. Siitä sitten todellakin kaupunkiin ja ilta pikkasen venähti vaikka ei sen edes pitäny. Näin vanhoi tuttui joita on ollu hirvee ikävä ja tutustuin pariin uuteen tuttavuuteenkin! Oli yllättävän jees ilta näihin muihin viikkoihin verrattuna. Maanantaina tapahtui jotain mitä olin jo kauvan toivonut, sovin parhaan ystäväni kanssa! Kyllähän siinä kyynel meinas vierähtää ku pääs taas juttelee sille ja puhuu asiat halki:). Todellakin hyvällä saldolla loppu viikkoo päin!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti