torstai 26. syyskuuta 2013

this is the beat of my heart

Panic at the disco - This is gospel

"This is gospel for the vagabonds,
Never-do-wells and insufferable bastards
Confessing their apostasies
Led away by imperfect impostors"





Huhu että on ollu taas raskas viikko, hingussa tuli alotettuu tiistaina ja hyvin on lähteny rullaa. On aivan ihanaa työskennellä hevosten kanssa ja tutustuu uusiin ihmisiin. Asuntolastakin sain paikan ja ensi viikolla sinne olis mentävä pariks yök oleskelemaan. Huono tai no ihan hyvä puoli on siinä että oon 3 viikkoo yksin 8 hengen solussa:D noh saanpahan ainakin olla rauhassa. Ja oon saanu hingussa hyvän leiman kaikki opettajat kutsuu mua aina "uudeksi tytöksi" noh sehän mä kai oon. Mut niih huomenna pääsee pitkästä aikaa kaupunkiin ja näkee kavereita, jotkut onkin jo valitellu siitä ku ei olla nähty. Kyllähän se tuntuu mustaki pahalta ku kamui jota on tottunu näkee joka päivä ei nää pitkään aikaan:(.... ja mitenkä tää mun bloggaaminen on aina tällästä valittamista, ehk en vaa osaa muuta ku valittaa:D. Mut juu taas nää on näitä mun pika postauksii...koittakaa kestää!












"Don't look in her eyes
You might fall and find the love of your life heavenly
But she'll catch you in her web
The love of your life"


P,S: Mun 47 mammakin tykkää tosta...XD ilmoitus luontoinen asia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti