sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Vika ei oo sussa et en haluu pussaa

Nonnii taas olis postauksen paikka, oli todellakin mielenkiintoinen viikon loppu. En olis lauvantai päivänä arvannu että olis tulossa todella tapahtuma rikas päivä.
Elikkäs oltiin vilman kanssa ahkeria ja lähettiin aluks tallille, liikutin kanssun samalla kun vilma ajoi turbolla. Tallilta mentiin vilmalle ja siitä kaupunkiin...huhu mitä se ilta sisälsikään, en osaa edes kuvailla sitä sanoilla.
Olen ainakin iloinen siitä että sain pyytää anteeksi ja selvittää asiat yhden kaverini kanssa. Oon edeleen oikeesti hirveen ilonen siitä että sovittiin ja tuntuu siltä että kivi olis vierähtäny sydämmeltä!
Loppu ilta noh meni miten meni, vilman kanssa aika liitää aika nopeeseen ja välil se menee siihen että voisin esittäytyy lapsenvahti roosa heiskanen:D. Lyhyesti ilman yksityis kohtia mun lauvantai päivä oli siinä...en ny taija nähä aihetta kirjottaa mitää saarnaa mistään tänne nii jätän tän sit ihan kunnialla tähän.




"Se ei halunnu mua vaik mä halusin sen mitä ikinä teen sitä saa mä en Oon oppinut sen kovimman kautta"








ehostin mun huneen seinää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti