sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Well sometimes you can't change and you can't choose


"These lessons that I've learned
These things I'll carry on
And when you're gone I'll honor you
Each day, however long"




 Hei taas pitkästä aikaa, kuten ollette varmaan huomanneet en nyt ole oikein postaillut...syy siihen on ehkä oma laiskuuteni ja se kun en saa otettua kunnon kuvia koska kamerani laturi on hävinnyt:(. Mutta nyt asiaan, se yllätys mistä puhuin aijemmin oli tosiaankin se että minulla on nyt pitkät punaiset hiukset! Ite oon tykänny näistä ihan kauheesti, kaikki tutut vaan on ollu pikkasen järkyttyneitä ku ovat mut nähny. Yleisimmät kommentiti mitä oon saanu on ollu... "Mitä vittuuu?", "Mitä sä oot tehny?", "Millo susta tuli punapää?" yms.
Noh suurin osa kyllä on sanonu et nää käy mulle mut vaatii vaa totutteluu nähä mut tällä pehkol:D

Juu mitäköhän muuta, tietenkin tätä perus teini angstii ku mikään ei taaskaan oikein meinaa pysyy kasassa.
Kaveri suhteet hajoo käsiin ja mun pää kiertää vaan ympyrää, mul on oikeesti kauhee stressi mun ihmis suhteista! Haluisin panostaa mun kaikkiin kavereihin mut se ei oiken vaa meinaa luonnistuu, niikun se yleensä menee mä tyrin tai sitten vaa niii no mulle annetaan sellanen kuva että en ITSE ole panostanut kaveri suhteeseen..ehkä se on niin mutta mielestäni näihin asioihin tarvitaan aina kaksi. Ja minulle tulee aina sellainen olo että kun olen yhden ihmisen kanssa "riidoissa" niin silloin kaikki muutkin ovat minulle vihaisia ja välttelevät minua...vainoharhaista? ehkä, ehkä ei. 
Pahoittelen muuten että nyt minulla ei ole kuvia hiuksistani tai mistään muustakaan. Jos vaikka seuraavalla kerralla kuvia sitten tulisi, kunhan vaan löytäisin kamerani laturin!









                                                                    















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti