tiistai 18. kesäkuuta 2013

I already found the devil, he's my best friend


"Fuck playing for reasons
Fuck playing for Jesus
Let me shine like a god, like a leader
I'll burn a hole through your cross
My souls already lost
And it's funny 'cuz they're saying 'He's hott.'
But they don't see the fucking tears that I've cried
And they don't hear me when I scream when I die
I wanna live good, I wanna live right
My insecurities are eatin' me alive
I need a friend, someone close to my heart
That'll help me through my struggles
You can help me through my times"



Elikkäs sunnuntaina oli se konffis ja sen jälkeen menin kaverin rippi juhlii. Nätti tyttö oli:)
Eilen mulla oli kampaaja ja musta tuli ny sit blondi, vihdoinki! Ei ees kaveri meinannu tunnistaa ku sitä pikasesti kauppa reissun aikana näin:D. Todellakin mulla on ollu normi tylsä päivä...aurinko on onneks paistanu ja tällee. Huomen olis tallille meno ja jos jossain vaihees sitä kavereitakin kerkris nähä nii olis aika muksuu:). Noh yöt vaa kaikille!





jonne!











"Ja sä et oo mun frendi, ja miten nii ennenki?
Kuka vittu sä ees oot, onks meillä jotain yhteistäki?
Painu vittuun, pelle. Mistä mä ees tunnen sut?
Ok, pyyhin sen, samoin kun mun numeron.
Mitä mä voin sanoa, mitä en ois jo sanonu.
Mä oon kaiken sanonu, ni vittu antaa olla.
Sä voit jatkaa tolla, me ollaan jo täällä ja pysytään
jos tarviit ohjeita tuu kysymään.
Yks. Jos kala onki pee, eka vaihetaan veet.
Kaks. Mut se ei auta vittuukaan, jos se itte kusee."



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti