lauantai 15. kesäkuuta 2013

Ai jokainen liike ois harkittu? Vitut.


"Mä oon tehny tästä jonkunlaisen tarinan.
Jonkun mielestä rimoja mä alitan.
Mul on tullu suorituspaineit tästä,
ku jengi vaan seuraa mun elämää lehdest.
Tehden sanoi mietin niitä lööppei.
Niinku Petos sanois: vittu ketä kiinnostaa.
Turha hiillostaa must roolimallia.
Mä oon outo jäbä enkä vähempää voi sallia.
Sallikaa, saatana, seinien maalaus,
lakipykälillä medikaaliblaadaus.                
Juro kansa, vailla vertaa."


Juu todellakin pahoittelen todella paljon postaus taukoani mutta ei oo oiken ollu aikaa kirjotella tänne...tai no mitäs muuta mulla olis ku aikaa mut en oo vaa saanu aikaksek sitä. Mut tässä mä ny kuitenki istun koneen ääressä ja naputtelen teille pientä nopeeta postausta kuluneiden kuukausian ajalta.
 Sit päättärit oli ja meni, pääsin 9 pois niiku pitiki ja vielä kaiken lisäks pääsin haluamiini opiskelu paikkoihin, HYVÄ MINÄ! Kaikkee on sattunu ja tapahtunu, aurinko on paistanu ja on satanu vettä niiku esterin perseestä. Olin riparillakin isostelemassa, se oli huippuu tutustuin uusiin ihmisiin ja sain hyödyllistä kokemusta. Huomenna onkin edes niiden pikku lapsosten konffis:)
Yritän postailla taas aktiivisemmin kun on vaa inspistä siihen!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti