sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Sut pian rauhaan, tähän tyhjyyteen jätän

Angstii, angstin perään, mitä vittuu meille nykyajan lapsille on tapahtumassa? oikeesti oon ruvennu miettii et kui ihanaa olis vaa olla taas sellanen 5v tyttö vailla huolia, olla vaa ilonen ja epätiedoton täst synkäst maailmast. Mut noh nykyään 5 vuotiaatki saataa jopa olla vähä liianki tietosii kaikist asioista. Niiku tänään ranalla vilman kans nähtiin kaks pikku tyttöö leikkimäs nii ruvettii puhuu siitä kui paljo ne tulee muutuu viattomasta tytöstä ns, nuoreksi ja siitä aikuiseksi. Tietenki se on ihan normaali mut se kaikki mitä ne tulee kasvaessaan kokemaan on vaa jotain nii sanoin kuvailematonta. Muistan kyl ku olin 5, se oli vitun huoletonta aikaa...ei stressii mistää, sitä mä vaa kaipaan!

Täs pari päivää onkin menny vaa miettiessä kaikkee...tapahtunukki on kaikkee jota ei koskaa haluis kokee...mut meidät on luotu jatkaa eikä oo järkee jäädä jumii paikoilleen ja pyörittelemään niitä asioita.
Huhu ei voi muuta sanoo...ja epä tietosuus on yks asia mitä pelkään eniten, se on kauheeta ku ei tiiä vaik sun olis oikeus tietää. Tai sit vaa pitäs kysyy mut entäs jos ei vaa kykene siihen? Ei vaan yksin kertasesti saa sanoi suustaan ja ei uskalla. Sydän sanoo toista ja pää toista...vitun ristiriitasta. ketun pyörä pyörii vaa!
Yks asia on varma mul tulee aina olee mun ystävät, maailman tärkein asia! Ja oon nii kiitollinen siitä et oon saanukki nii vitusti ystävii jotka on mun tukena...tyttö jolla ei ollu enne ku yks kaveri tai hyvällä tuurilla kaks on ny tyttö jolla on tärkeit ystävii ja niitä on enemmän ku kaks...se tunne ku oot eläny käytännössä yksin ja sit ku sä saat kavereit ja ne kunniottaa sua sellasena ku oot on mahtava tunne! kiitos!
Juuh no tossa tosiaankin oli pari mun päässä liikkuvaa juttuu, aika moista paskaa mut noh nii...





"Mul on tunteit miten selitän sen jos välitän ni sit heti menetän sen, mut mä en luovuta meil on aikaa tsiigaa mä välitän sust vaa nii vitusti liikaa."




















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti