lauantai 27. huhtikuuta 2013

mekko riekaleina lasku humalassa


"Mä olen väsynyt tieltä väistymään,
Kun tila tyhjällä me täytetään.
Puhetta puhetta puheen perään,
Kuka täällä oikeesti tekee mitään?"






Tsekkaa mun kiesii bitch, juuh elikkäs perjantai aamuna lähin skoballa liikenteeseen siinä 07.00, se matka oli yhtä helvettiä koska olin niin kylmä. Nappasin vilman kotoansa mukaan ja lähdettiin reippaana kouluun. No koulun jälkeen lähdin sitten vilmalle, vähän aikaa siin hengailtii ja lähettiin takasin kapeen. Siel meitä oottikin herrani ja hänen kaverinsa, heidikin tupsahti paikalle sitten vähän ajan päästä. Tosiaankin heidin ja vilman oli tarkoitus tulla meille pitkästä aikaa yökyläilemään:) Käytiin siin sitten lainaamas lefaa ja lähettiin ajelee apsille.
Apsilla sitten nähtiinki taas tuttui, hengailtiin siin sit hetki. Kello alkoki olla jo aika paljon joten lähettiin ajelee kotii kohti, noh ei me kuitenkaa mentykkää ihan suoraa kotiinxd....käytiin hengaa pikku hetki yhen tutun kanssa jota ei oltu nähty tytsyjen kanssa pitkään aikaan!

Saavuttiin sit vihdoinki meille, linnotuttiin mun huoneesees ja popiteltiin! Ihan illasta ruvettiin sit puhuu syvällisii ja tunnelma meni aika haikeeks...mut äkkii se siitä nousi! Aamul sit heräsinki siihen ku heidi ja vilma naureskeli kahestaan, katotiin se leffa joka lainattiin koska illalla se vähän jäi! Sitten suuntasimmekin takasisin kapeen. Lähdin ajelemaan kotiin siinä jossain 18.30. Huomenna olisi sitten este kisat edessä:D mutta muksuu oli, kiitti tytsyt ku piditte seuraa!;)













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti